تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برای یک لاک پشت نوزاد بهترین غذا پلت و نوزاد ماهی و یا ماهی های کوچک کامل زنده یا لاشه تازه و ماهی خوراک است. استفاده از سبزیجات و غذاهای دیگر برای لاک پشتهای نوزاد ( کوچکتر از یک سال ) فقط باید به عنوان تنوع غذای استفاده شود و این برای رژیم غذایی لاک پشتها مناسب است که رژیم غذایی آنها دارای تنوع لازم باشد. کرم خونی منجمد (که می توانید از فروشگاه های آکواریوم تهیه کنید) بسیار مورد علاقه لاک پشت بوده و می توان به عنوان مشهی در مورد لاک پشت های بی اشتها استفاده شود ولی غذای کاملی نبوده و به هیچ عنوان نباید زیاد استفاده شود. برای لاک پشتهای بزرگتر از یک سال باید از پلت و سبزیجات به طور یک روز درمیان استفاده شود. استفاده از غذای دیگر مانند ماهی کامل کوچک زنده و یا لاشه تازه، کنسرو ماهی و یا ماهی خوراک و میگوی خشک شده می تواند رژیم غذایی مناسبی را برای لاک پشت به همراه داشته باشد. همچنین مصرف میوه جات یکبار در هفته برای رژیم غذای لاک پشت سودمند است. برای تامین کلسیم باید همواره کف دریا که به قطعات کوچک خرد شده در اختار لاک پشت قرار داده شود.

در ادامه لیستی از مواد غذایی مناسب و نامناسب برای لاک پشت ها را خواهید خواند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 / 4 / 1392برچسب:تغریه لاک پشت,غذای لاک پشت,لاک پشت, ] [ 10:44 بعد از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 35302
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک